کارگاه آموزشی موج شماری نئوویو

کارگاه آموزشی موج شماری

کارگاه آموزشی موج شماری (سهم خودرو)

 

در این ویدئو آموزشی سعی گردیده تا تحلیل سهم ایران خودرو بصورت یک کارگاه آموزشی موج شماری بطورکامل ارائه گردد. این قبیل کارگاه های عملی می تواند دید بسیار خوبی به کسانی که در موج شماری مشکل دارند بدهد. بسیاری از افراد که حتی تسلط خوبی برروی قوانین نئوویو و الگوها دارند، زمانی که بطور عملی می خواهند موج شماری کنند، سردرگم شده و نمی دانند که از کجا باید شروع نمایند. لذا بر آن شدیم تا با تولید این کارگاه عملی نئوویو دوستان و همراهان خوب سایت شیرازنئوویو را در این امر یاری نماییم.

 

در این کارگاه عملی موج شماری سعی شده به چند سوال اساسی پاسخ داده شود:

 

  • از چه تایم فریمی بایستی شروع به موج شماری کنیم؟
  • موج شماری را تا چه تایم فریمی ادامه دهیم؟
  • در هر تایم فریم از چه نقطه ای موج شماری را آغاز نماییم؟
  • آیا صرفا تحلیل خوب برای معامله کفایت می کند؟
  • جایگاه استراتژی در معامله چیست؟
  • موج شماری از تایم بالا به پایین بهتر است یا برعکس؟
  • نسبت های فیبوناچی چه کمکی در تحلیل به ما می کنند؟
  • کاربرد خطوط روند در تحلیل چیست؟
  • منطق معکوس در نئوویو چیست و چه اطلاعاتی به ما می دهد؟
  • تحلیل زمانی به چه صورتی انجام می شود؟
  • حداقل های قیمتی و زمانی در امواج چگونه است؟
  • حداکثر های قیمتی و زمانی در الگوها به چه صورت می باشد؟

 

در این کارگاه آموزشی که در تاریخ 1400/07/14 برروی سهم خودرو انجام شده است. تحلیل سهم بطور کامل در چندین تایم فریم با جزئیات کامل تشریح گردیده است. همچنین کاملا سعی شده تحلیل با تکیه بر نکات آموزشی ارائه گردد. دوستانی که با روش نئوویو هنوز آشنایی ندارند می توانند از طریق بخش آموزش سایت یا از طریق پکیج آموزش نئوویو به یادگیری این روش تحلیلی فوق العاده اقدام نمایند. در پکیج آموزش نئوویو که بالغ بر 42 ساعت ویدئوی آموزش می باشد، نیز 7 کارگاه در بازارهای مختلف با جزئیات بیشتر ارائه شده است. که دید بسیار خوبی به شما عزیزان خواهد داد.

 

در زیر توضیح مختصری درخصوص تحلیل ارائه شده در کارگاه آموزشی موج شماری در تایم های مختلف ارائه می گردد.

 

تحلیل تایم سالیانه

همانطور که در نمودار زیر ملاحظه می کنید، سهم خوردو در تایم سالیانه بنظر می رسد که در یک الگوی شتابدار با موج 3 ممتد می باشد. و اکنون در حال تشکیل موج 4 می باشد که اتفاقا به هدف حداقلی قیمتی و زمانی نیز رسیده است. جاری شدن موج 2 و ممتد شدن موج 3 از نظر منطق قدرت الگوها یکدیگر را تایید می کنند. خط روند 0-2 نیز در پیدا کردن انتهای موج 2 بسیار موثر می باشد.

 

کارگاه عملی موج شماری (سهم خودرو)

 

تحلیل تایم 6 ماهه

در کش دیتای 6 ماهه نیز می توان همان تحلیل را با جزئیات بیشتر ملاحظه نمود. ضمن اینکه اهداف حداکثری قیمتی و زمانی موج 4 نیز مشخص گردیده است. واکنش دقیق موج 3 به نسبت فیبوناچی 261% نیز به اطمینان از این تحلیل کمک می کند.

 

کارگاه آموزشی موج شماری

 

تحلیل تایم ماهیانه

در تایم فریم ماهیانه با جزئیات بیشتر و دقیقتر به بررسی موج 4 پرداخته شده است. همانطور که در تصویر می بینید یک الگوی دیامتریک در حال شکل گیری است که در موج انتهایی یعنی موج G قرار دارد. برای موج G دو سناریو می توان درنظر گرفت. یکی اینکه مانند موج A بصورت یک زیگزاگ درآید. که دراینصورت میتواند یک نزول دیگر به اهداف تعیین شده توسط خطوط سبز رنگ داشته باشد. و یا می تواند تشکیل یک مثلث دهد. مانند آنچه توسط خطوط آبی رنگ مشخص گردیده و سپس استارت یک حرکتی صعودی را بزند.

 

کارگاه عملی موج شماری نئوویو

 

قطعا در ویدئو موارد و نکات با جزئیات بسیار بیشتر مطرح گردیده است. لذا به همه علاقمندان به روش نئوویو توصیه می کنم این کارگاه آموزشی را ملاحظه نمایند. همچنین کسانی که تاکنون با روش نئویو آشنا نشده اند می توانند از طریق پکیج آموزش نئوویو به راحتی و به زبانی ساده این روش تحلیلی فوق العاده را یاد بگیرند.

 

 

در ویدئو زیر می توانید تحلیل سهم خودرو را با جزئیات زیاد از منظر آموزشی ملاحظه نمایید:

 

 

برای دریافت مطالب جدید می توانید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام شیراز نئوویو ما را همراهی نمایید.

 

موفق و پیروز باشید.

5/5 - (3 امتیاز)
تلگرام شیراز نئوویو

درباره ی نادر برادری

نادر برادری هستم کارشناس ارشد سازه، 37 ساله و ساکن شیراز. پس از 15 سال تحقیق و تجربه عملی در بازارهای مالی، مفتخرم حاصل دانش و تجربه خودم را در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری در بورس و سایر بازارهای مالی قرار دهم.

24 دیدگاه

  1. درود
    با این تحلیل تازه متوجه شدم در پکیج آموزشی چه اتفاقی میافته
    واقعا لذت بردم

  2. سلام استاد
    تو رهاورد نمودار خودرو رو از نمای دور نگاه کنید(از ابتدا تا انتهای نمودار)به نظر میرسه تو یه الگوی دیامتریک بزرگ هستیم نظرتون چیه؟اگر دیامتریک درست باشه سناریوی شتابدار کنسله و الان تو موج b از شاخه ی G دیامتریک هستیم

  3. دوستان اگر انتهای مطلب ویدیو رو مشاهده نمیکنید لطفا فیلترشکن خودتون رو خاموش کنید و صفحه رو رفرش کنید مشکل حل میشه

  4. باعرض معذرت که دوباره سوالمو مطرح میکنم موج b اول ازنظرزمانی بیشتر از موج a وازنظر قیتی کمتر از 61.8 درصد موج a بازگشت کرده و سه موج اول قوانین شباهت زمانی قیمتی وبخصوص پیپیدگی را رعایت نکرده است

    • درود
      در نمودار کش دیتا ملاک تعیین زمان تعداد تک موج ها می باشد. که در نمودار ماهیانه خودرو همه شاخه ها 4 تک موج دارند و همه در لول بساموج هستند. یعنی کاملا تشابه زمانی و پیچیدگی دارند و شباهت فوق العاده ایده آلی دارند. تا زمانی هم که کانال بندی ایده آل هست، از نظر قیمتی محدودیتی در الگوی دیامتریک نداریم.
      ممنون میشم سوالات تخصصی را از طریق انجمن سایت مطرح نمایید.
      موفق باشید.

  5. ashkan.ahmadiani91

    سلامی دوباره استاد ببخشید خط روند 0-2 انتهای موج 2 بالاتر از خط روند 0-2 هست طبق گفته های آقای نیلی ساختار بهم نمیخوره ؟

  6. با سلام خدمت استاد عزیز
    با توجه به اینکه الگو دیامتریک شماره گذاری شده الزامات قیمتی وزمانی این الگو را به صورت دقیق رعایت نکرده آیا میتوان این الگو را به صورت یک زیگ زاگ ویک ایکس موج که درحال تشکیل یک مثلث میباشد تفسیرکرد؟

  7. سلام استاد روزتون‌بخیر یه سوالی ذهن بنده رو مخدوش کرده
    تو تحلیل تایم فریم ماهانه دیامتریکی در نظر گرفتید موج A اون دیامتریک رو زیگزاگ در نظر گرفتید و حرکت بعد اون یعنی موج B دیا پسای زیگزاگ موجA رو نداده یعنی کل موج c زیگزاگ برگشت نشده که با قانون نئو ویو هم خوانی نداره

    • درود

      حرکت پسا الگویی دو مرحله دارد. شکست خط روند 0-b و بازگشت کامل موج C . اگر هر دو مرحله پاس شود با قطعیت اون الگو تمام و تایید شده است. اگر هر دو پاس نشود هم با قطعیت در تفسیر دچار مشکل هستیم و باید تجمیع بهتری انتخاب کنیم. اما اگر یک مرحله پاس شود و یکی پاس نشود حالت مرزی است و می تواند مورد قبول واقع شود. در اینجا خط روند 0-b در زمانی کمتر شکسته شده است. در نتیجه می توان حرکت پسا الگویی ار پاس شده تلقی نمود.

  8. Siamak Pourali kaffash

    با تشکر فراوان
    اما بعد از دانلود فیلم در اواسط فیلم به یکباره فیلم قطع می شود و به انتها میرود

  9. ashkan.ahmadiani91

    سلام احتیاج نیست برای دقت بیشتر ساختار شاخه ها تاییده گرفت بطور مثال ساختار موج شمار ه 3 آیا شتابدار هست یا نه ؟

    • درود

      قطعا هر چه ساختار ریز موج ها در تایم فریم های پایین بیشتر تایید شود می تواند به اعتبار تحلیل کمک کند. اما بعضا ممکن است در تایم پایین تر بدلیل موج مفقود و یا پیچیدگی نمودار نتوانید دقیقا اون شتابدار را مشاهده نمایید.

  10. سلام استاد عزیز مثل همیشه عالی و بسیار آموزنده

    یک سوال هم دارم…

    در تحلیل سالیانه ، اگر موج شماری رو از پایین ترین کف انجام بدیم میشه الگو رو به صورت یک دیامتریک پاپیونی شمارش کنیم که الان در موج اف هستیم و باید منتظر یک صعود در قالب موج جی باشیم که البته طبق گفته های همیشگی خودتون، خوبی نئو ویو این هست که سناریو های مختلف در نهایت یک جهت رو نشون میدن. اما چرا نمیشه سناریوی دیامتریک رو به عنوان سناریوی اول در نظر گرفت؟شاید به خاطر موج e هست که به نسبت a و c بیش از حد بزرگ شده و بهتر دیدین که کل سناریو رو شتابدار شمارش کنید. درست میگم؟

    بسیار ممنون بابت وقت گرانبهاتون که برای افزایش سطح دانش جامعه ی معامله گران میذارید

    • درود و سپاس از لطف شما

      بله دقیقا بخاطر طول بسیار زیاد موج e نسبت به بقیه امواج، شتابدار در الویت می باشد. هر چند هر دو سناریو مسیر یکسانی را نیز طی می کنند. حتی یک سناریو دیگر می شود درنظر گرفت که شروع موج شماری را کمی بالاتر گرفت و کلا حرکت شارپ را موج 1 یا A در نظر گرفت ولی باز هم بعد از یک کارکشن صعودی در پیش خواهد داشت.

      لذا فعلا سناریو شتابدار که با شاخص هم همخوانی دارد بهترین گزینه می باشد.

      موفق باشید.

  11. ممنون استاد….بسیار بسیار عالی بود…

  12. سلام ویدئو موج شماری خودرو لینک رو پیدا نمیکنم!!! 🤔

دیدگاهتان را بنویسید